Przekonaj się sam jak szybko i łatwo możesz zaprojektować swoją dekorację, korzystając z narzędzia Mój kreator.

Samouczek
Już wkrótce!
Zaprojektuj swój wzór!
Do wyboru masz gotowe pomysły innych projektantów lub możliwość dodania swojego własnego motywu.
Kupuj i dziel się projektami!
Udało się! Teraz wystarczy dodać do koszyka i gotowe. Podoba się efekt? Załóż swoje studio online i sprzedaj pomysł albo zampamiętaj go i zostaw na później.

Najczęściej
zadawane pytania

  • Projektowanie w serwisie mojatkanina.pl

  • Mam swój własny projekt. Jak przygotować plik do załadowania?

    By jakość wydruku była jak najlepsza, prześlij nam plik w formacie JPG, GIF, PNG, o rozdzielczości co najmniej 72 DPI.

  • Mam wątpliwości, czy wzór, który posiadam, nadaje się do druku? Jak to sprawdzić?

    Jeśli masz obawy co do jakości wzoru, wyślij go na adres kontakt@mojatkanina.pl, podając informację na temat przeznaczenia i spodziewanej wielkości nadruku. Nasz konsultant sprawdzi nadesłany przez Ciebie plik i zaproponuje odpowiednie rozwiązanie.

  • Czy mogę użyć wzorów kupionych w innych serwisach?

    Oczywiście, że tak. W kreatorze możesz dodać zarówno swój własny projektowany przez siebie motyw, skorzystać z gotowych, oferowanych przez innych projektantów lub załadować zakupiony w innym serwisie jak: istockphoto.com , shutterstock.com lub fotolia.pl.

  • Czy wydrukowany wzór będzie trwały?

    Stosujemy najwyższej jakości technikę druku sublimacyjnego, wykorzystując przy tym atramenty niezmywalne i odporne na czynniki atmosferyczne. Nasze nadruki charakteryzują się idealnym przejściem tonalnym, bardzo dokładnym odwzorowaniem i wysoką trwałością.

  • Czy kolor wzoru będzie taki sam jak na monitorze?

    Kolory widoczne na monitorze najprawdopodobniej będą się różnić od kolorystyki, którą widzisz na monitorze. Jest to związane z kalibracją monitora, indywidualnymi właściwościami tkaniny, na której wykonywany jest nadruk i samą jego technologią. Zazwyczaj różnice nie są duże i polegają na tym, że wzór jest jaśniejszy lub ciemniejszy od rzeczywistego. Jeśli jednak zależy Ci na jak najwierniejszym dopasowaniu odcieniu, skontaktuj się z naszym konsultantem, a wykonamy dla Ciebie wydruk próbny.

  • Czy mogę gdzieś obejrzeć materiał, zanim zdecyduję się go użyć?

    W każdej chwili możesz zamówić próbnik tkanin, który zostanie do Ciebie wysłany. Są w nim 20 centymetrowe odcinki tkanin na których drukujemy.

  • Jakiej jakości są tkaniny dostępne w Waszej ofercie?

    Nasze tkaniny pochodzą wyłącznie od najlepszych, certyfikowanych producentów. Charakteryzują się wysoką jakością i możliwością dopasowania do różnych zastosowań.

  • Czy są wzory, których nie da się drukować?

    Ograniczeniem jest tylko fantazja. Sprzęt zgodny z najnowszymi osiągnięciami technologi pozwala nadrukować na tkaninach każdy motyw, jaki sobie tylko wymarzysz.

  • Czy materiały dostępne w serwisie Mojatkanina.pl wymagają specjalnej pielęgnacji?

    Nie. Tkaniny, które oferujemy są proste w pielęgnacji. Obok każdej z nich, na podstronie prezentującej materiał najlepiej pasujący do wybranej dekoracji, specjalne ikony wskazują sposób postępowania w trakcie prania i suszenia.

  • Czy istnieje minimalna ilość materiału, jaką mogę zamówić?

    Minimalna ilość materiału, jaką możemy dla Ciebie nadrukować to odpowiednik próbki o wymiarach 10 cm. Polecamy Ci ją zamówić za każdym razem, gdy po raz pierwszy drukujesz wybrany lub przesłany przez siebie wzór. Pozwoli to uniknąć ewentualnych niespodzianek związanych z różnicą w odcieniu między kolorem wzoru, który widzisz na monitorze, a tym, który zobaczysz w rzeczywistości, gdy wyślemy do Ciebie gotowy, nadrukowany produkt.

  • Co daje mi założenie konta w serwisie?

    Aby móc w pełni wykorzystać wszystkie funkcje serwisu, musisz się zarejestrować. Posiadając konto, będziesz mieć między innymi możliwość: składania zamówień, założenia studia online z własnymi wzorami, zapamiętywania tworzonych przez siebie projektów. Nie zapomnij zaznaczyć okienka, w którym wyrażasz chęć otrzymywania od nas newsletterów. W ten sposób uzyskasz dostęp do różnych rabatów, które co jakiś czas będziemy wysyłać na Twój adres e-mail.

  • Sprzedaż w serwisie mojatkanina.pl

  • Sklepy – co to takiego?

    Po zarejestrowaniu w naszym serwisie możesz w każdej chwili otworzyć swoje własne studio online zwane sklepem, gdzie zaprezentujesz autorskie wzory, z których będą mogli korzystać Klienci serwisu. Wystarczy, że wypełnisz w zakładce: „Sklep wzorów” formularz, uzupełniając go o wszystkie wymagane dane.

  • Czy założenie sklepu jest płatne?

    Nie. Zaprojektowane przez siebie wzory możesz wystawiać zupełnie za darmo.

  • Jak mogę wypłacić zarobione na wzorach pieniądze?

    Sposób wypłacania środków za sprzedane wzory zależy od tego, czy prowadzisz działalność gospodarczą, czy nie. Jeśli posiadasz własną firmę, wystarczy, jeśli wyślesz nam fakturę VAT na adres kontakt@mojatkanina.pl w formie elektronicznej (plik pdf) lub drogą pocztową. Pamiętaj, że kwota, którą widzisz w swoim panelu, jest zawsze kwotą brutto. Jeśli nie jesteś płatnikiem podatku VAT, powinieneś wystawić fakturę na kwotę netto. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej wypłata dokonywana jest na podstawie Regulaminu i zlecenia wypłaty przesłanego za pomocą formularza dostępnego w panelu. Zostanie ona pomniejszona o podatki VAT i dochodowy, które odprowadzamy w imieniu naszych Użytkowników.

  • Czy istnieje jakaś minimalna kwota wypłaty?

    Nie. W każdej chwili przekażemy na wskazane przez Ciebie konto należne środki za sprzedane wzory. Jeśli posiadasz wystarczającą ilość środków, możesz przeznaczyć je również na realizację dowolnego zamówienia w serwisie mojatkanina.pl.

  • Czy mój sklep posiada indywidualny adres pomagający w jego promowaniu?

    Tak, możesz nadać dowolną nazwę swojemu sklepowi zgodnie z następującym schematem - nazwasklepu.mojatkanina.pl

  • Zakupy w mojatkanina.pl

  • Jak mogę zapłacić za zamówiony produkt?

    Byś mógł wygodnie zrealizować swoje zamówienie do końca, dostępne są następujące formy płatności: płatność przelewem, płatność elektroniczna w serwisie Przelewy24.pl lub za pomocą systemu PayPal.

  • Czy mogę zapłacić za pobraniem?

    Specyfika usługi wymusza niestety konieczność płatności z góry. Każdy produkt jest drukowany na indywidualne zamówienie Klienta, dlatego do druku przystępujemy natychmiast po tym, jak zaksięgowane zostaną środki za zamówienie.

  • Czy dopuszczacie rabaty w przypadku zamówień na większą ilość materiału?

    Oczywiście. Zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się projektowaniem i aranżacją wnętrz, jak również sklepy oferujące sprzedaż tekstyliów do kontaktu z naszym konsultantem w celu uzyskania szczegółowych informacji wraz z ofertą.

  • Ile czasu zajmuje wysyłka?

    Wszystkie zamówienia realizujemy zaraz po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie. Pakowanie i wysyłka towaru zajmuje do 2-3 dni roboczych. Jeden dzień roboczy trwa sprawdzenie pliku pod kątem jego poprawności w przypadku wzorów nadsyłanych przez Użytkownika. W razie problemów nasi pracownicy skontaktują się z Tobą celem wyjaśnienia wątpliwości, co może nieznacznie wydłużyć czas realizacji zamówienia.

  • Czy możliwa jest wysyłka darmowa?

    Darmowa wysyłka na terenie Polski możliwa jest jedynie przy realizacji zamówień na kwotę wyższą niż 150 zł.

  • Czy możliwa jest rezygnacja z zamówienia?

    Po zweryfikowaniu pliku i przyjęciu zamówienia do realizacji nie ma już możliwości jego anulowania.

  • Gdzie mogę śledzić aktualny status zamówienia?

    Informacje na temat statusu zamówienia dostępne są w zakładce „Moje konto/Zamówienia”. Otrzymasz je również na podany przez siebie w trakcie rejestracji adres e-mail.

  • Czy możliwy jest odbiór zamówienia osobiście?

    Tak, jeśli mieszkasz lub przebywasz w pobliżu, zapraszamy po odbiór zamówienia do siedziby naszej firmy przy ulicy: Boruty Spiechowicza 39, 43-300, Bielsko-Biała.

  • Czy mogę zamówić towar z wysyłką poza granice Polski?

    Tak, w tym celu prosimy o kontakt z naszym konsultantem na adres: kontakt@mojatkanina.pl Czas doręczenia przesyłki w takim wypadku zależy od kraju.

  • Zamówiony towar przyszedł do mnie uszkodzony. Co teraz?

    Prosimy, sprawdź przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera, który ją dostarczy. W przypadku widocznych szkód rozpakuj i przeglądnij zawartość opakowania. Jeśli zauważysz jakiekolwiek braki lub uszkodzenia, na miejscu w obecności kuriera sporządź protokół szkody i wraz z zamówieniem oddaj go kurierowi. Wyślij nam wiadomość na adres e-mail: kontakt@mojatkanina.pl byśmy mogli w miarę możliwości jak najszybciej pomóc Ci w procesie reklamacji.

  • Czy możliwa jest wymiana lub zwrot zamówienia?

    Wszystkie nadruki realizowane są na indywidualne zamówienie Klienta, dlatego bez podania przyczyny zwrot lub wymiana towaru nie jest możliwa. Jeśli tkanina, którą otrzymałeś lub nadruk jest wadliwy, prosimy o kontakt z naszym konsultantem. Postaramy się niezwłocznie wyjaśnić i rozwiązać problem. W takiej sytuacji zgodnie z obowiązującymi przepisami przysługuje Ci pełne prawo do reklamacji. Więcej informacji na temat procedury reklamacji i zwrotu znajdziesz w Regulaminie.

  • Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie!

    Z przyjemnością wyjaśnimy wszystkie Twoje obawy i wątpliwości. Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji w godzinach od 8.00 – 16.00 pod numerem telefonu: +48 33 821 86 39 oraz pod adresem: kontakt@mojatkanina.pl . Staramy się odpowiadać niezwłocznie na wszystkie otrzymane drogą mailową zapytania.

Uwaga!

Kontynuuj Anuluj

Uwaga!

Kontynuuj Anuluj

Uwaga!

Ok

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.